2020年7月2日 星期四

《投資組合終於完成大更新》

  經過最近幾個月的思考、檢討及買賣,我的投資組合亦已經成型了。


  雖然說「用棍扑暈自己」,但其實我不會完全不管。只要我有閒錢,股價又下跌(特別是那幾隻美股),我就會繼續買入。沒人知道 FED 可以支持美國股市多久,而美股跌,全球股市亦會受牽連,所以保留適當的現金是很重要的事。

  以版塊及市場分類,分佈如下:



  雖然說美國疫情沒有受控,但 FB、GOOGL 及 AMZN 都是擁有龐大現金流的公司,我相信它們都可以順利度過疫情。

股票
平均成本
執筆時股價
賺蝕率
700 騰訊控股

$433.34
$514
+18.61%
9999 網易

$125.83
$133
+5.70%
9988 阿里巴巴

$215.25
$212.2
-1.42%
9618 京東

$233.75
$232.2
-0.66%
0012 恒基地產

$31.8
$30.05
-5.50%
1830 必瘦站

$1.88
$3.25
+72.87%
GOOGL Alphabet

US$1,426.46
US$1,442.00

+1.09%
FB Facebook

US$227.86
US$237.55

+4.25%
ARKK

US$68.48
US$73.50

+7.33%
AMZN Amazon

US$2,675.42
US$2,878.70

+7.60%


  另外,從今月開始,我會停止月供恒地,而轉為每月買入 ARKK。之後如有任何買賣或新想法,亦會繼續更新。

79 則留言:

  1. 破舊立新, 擁抱新經濟才是皇道!

    回覆刪除
  2. 支持雲地兄, 放下以往心態, 重新出發, 十分好~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝暐兄。其實我不是一個一成不變的人,未來投資環境再有變化的話,我肯定也會一起變。

      刪除
  3. Google的創始三巨頭好像走了2個,有管理層的隱憂。
    Facebook的可塑性其實很高,但朱克伯格走得太慢,想走的時候也頻頻碰釘(加密貨幣、巴西Whatsapp pay)
    Amazon的PE很高,令人害怕。

    對於上述三者,雲地兄是如何克服?

    另外不見了巴郡,可以分享賣出的原因嗎?

    P.S 若不是看你執筆,我也不知道必瘦站升上$3.25@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不擔心這些因素。另外我冇買巴郡好耐喇,如果你想知道,可以翻翻舊帖文,謝謝。

      刪除
  4. ARK的youtube channel 很有用, holdings公司代表人物/ CEO的訪問很有正能量, 雖然可能是另一單bad blood. 他們的年青拼博和對改善人類的未來vision, 令人很期待. 而且近幾年好過大市和不少名人的投資

    回覆刪除
    回覆
    1. 他們的眼光的確厲害,這也是我投資他們家的 ETF 的原因。

      刪除
  5. 不知和雲地兄考量的是否相同,但我也從上個月停止了月供恆地。
    btw, 繼續支持~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前是打算維持被動現金流,所以繼續月供。不過現在決定不貪圖那些股息,而是希望把資金用得其所。我還是會持有恒地,希望下年可以再派紅股吧。

      刪除
  6. 必瘦站,貓一入即跌
    燈神無誤😅

    月供ARKK/QQQ
    貓都進行中
    小心爆泡風險😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果不介意必瘦站波幅驚人,其實它是不錯的。當然也有很多陰謀論,說它是莊家股、不宜沾手云云。不過至少它從上市以來,我沒看過它有做過什麼卑劣的事來坑小股東。

      刪除
    2. 貓妹做美容高層,佢話疫情令大家冇得去旅行,多咗閒錢,消費慾大咗好多。
      而且客人全部留港,好易約新客試做treatment + 簽courses.
      Up sell 舊客亦唔駛多費唇舌。
      佢話,畀得起錢嚟大公司嘅客,唔係因疫情失業嘅嗰班人。
      所以,貓認為美容業係ok穩陣嘅。

      不過佢提到,必瘦站的主要客源,是內地客。
      香港的自由行未見增加,佢眼見必瘦站以前大堂擠滿普通話人,現在門堪羅雀。
      加上貓明顯高追,所以買完都預捱價。

      刪除
    3. 係架,始終佢都算係疫情受害者。不過香港同內地疫情舒緩,如果日後開放邊境,都好大機會會先由內地同香港開放,所以我覺得必瘦站最壞時刻已經過去。

      刪除
    4. 雲地都係燈神,一入即跌,你有機會成為一代大師了XD

      刪除
  7. 現在市況有點抗奮狀態(尤其新股),但風起了,可隨風起舞,但要留意音樂停的一刻。

    回覆刪除
  8. 支持~! 科技在投資和事業的確很重要XD
    但有空要看看下未來科技税的發展 =]

    回覆刪除
  9. 師兄會考慮拼多多嗎?在內地電商行業裡,這公司的增長似乎更令人期待。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果它來港上市,我應該會像京東一樣認購。不過我覺得還是阿里最有投資價值,因為它除了電商,還有雲技術。

      刪除
  10. 雲地兄轉型轉得合時,700捉得漂亮

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔靚喇,因為我反應太慢,遲過大家好多,亦因此賺少左好多。我諗左好耐先決定重倉買入,今次真係好彩先叫做搭到尾班車咋。

      刪除
    2. 雖然你咁講,但轉變對好多人講好難行出第一步

      刪除
    3. 如果意識到環境唔同左都仲唔變,對自己唔係一件好事。

      刪除
  11. 有無諗過自己做緊咩?居然沽出/停買基本面無變既舊經濟 反而高追新經濟
    如果你一早換碼我唔反對 但依家先黎換碼......
    新經濟受捧 9成9因為肺炎 因肺炎升 之後因肺炎完而趺? 希望到時候唔好左一巴右一巴
    利申:新舊經濟都有 現時資金傾向舊經濟 也許沽出部分新經濟獲利換入舊經濟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我買任何股票,都唔需要其他人反對。

      刪除
    2. 無 大家交流下姐 我好奇點解有咁大變化姐

      我記得18年大趺果D 新經濟都大趺 好似QQ咁 但舊經濟反而幾穩 有D反而一直升 3 823 6823等等 唔通果陣時又要換哂舊經濟咩?
      正如牛/熊1 牛/熊2 牛/熊3 都有版塊跑出

      換碼唔係問題 問題在於時機 我唔知你呢排換岩唔岩喇 要時間去證明 也許我錯

      科技股跌起上黎都可以好勁

      刪除
    3. 如果你想知點解咁大變化,可以睇番我以前寫ge感想。事實上我冇你咁醒目,一早就買定,所以我唯一可以做ge就係亡羊補牢。不過,就算新經濟股大跌,我都唔認為舊經濟股就可以置身事外、唔駛陪葬。

      刪除
    4. 只要公司係有潛力和無限前景, 又何懼一時三刻波幅呢~
      科技股潛力的確比舊經濟股優勝, 拉長黎睇十年八年或許可以翻幾個dup呢!

      刪除
    5. 你對人態度咁差架, 請問你依家D舊經濟股點呢

      刪除
  12. 踏出一小步,成功一大步。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望自己的投資是不停向前走,走錯方向的話就馬上改,而不是固步自封,一成不變。

      刪除
  13. 騰訊和網易、阿里和京東這兩組業務比較相近。請問雲地兄為什麼會一併納入投資組合,而不是只買龍頭?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然業務相近,但也有分別,所以在資金情況許可的情況下,來個大包圍。

      刪除
  14. 雲地兄,請問TD Ameritrade係咪0佣金?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,first trade同嘉信就係。

      刪除
    2. 好的,但為什麼TD官網說是零佣金? 另外想問下雲地兄選擇TD是基於什麼因素,點解唔選擇Firstrade或者etoro?

      刪除
    3. TD國際版係零佣金,香港版唔係。我本身就有TD戶口,所以懶得再申請。遲D嘉信同TD完成合併後,我諗TD香港版都會變為免佣。

      刪除
  15. 恭喜雲地兄砌好投資組合,回報似乎更加理想呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 目前情況的確係。睇番以前果堆股票,依家仍然半死不活……

      刪除
  16. 雲地兄個組合都轉變得好快,,而家變左較多新經濟行業.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都掙扎左好耐,不過決定左轉就應該馬上轉,諗多無謂嘛。

      刪除
  17. 雲地兄 本人上年開始月供股票, 有供領展 恆地 港鐵 平保 恆生 香港電訊同騰訊(另外還有兩手低位買入的阿里爸爸)但因為高位開始供 大部份仍未回到成本價,請問現在應否繼續供落去,小弟沒有雲地兄的操作技巧,還望你能對我的投資组合給少少意見。另外 如果想好好學習投資,有甚麼好書推介,可以一步步做得更好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 請恕我無法給予投資建議,因為我自己都係剛剛轉型,未知長遠結果是好是壞。我自己以前會看很多有關長線投資的書,主要是學習怎樣以平靜的心境應對波動的市況。現在雖然投資的股票不同,但這種心法更加適用。

      刪除
  18. 現在我正不停收集google呢! 不過沒息收真的很不習慣, 所以為了心理平衡, 我還是繼續保留少量高息的舊經濟股吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家比以前更加着重投資前景,所以股價短期波動、股息之類的我都不太着重。

      刪除
  19. 今朝收到朋友 whatsapp 先知原來今日開始派 $1 萬蚊,銀行 e-banking 仲因為咁搞到死 server。駛乜咁緊張,話左派就會派,就算收唔到亦唔差在呢幾日啦。

    今日心情好,所以今晚用 US$1,307 摸頂買入 10 股 tesla。雖然 ARKK 入面已經有 TSLA,仲係第一大持倉,但實際上只得 10%,我想要多 D。我睇過少少 tesla 的資料,發現佢 ge 可塑性好大,Elon Musk 好有 Tony Stark 的感覺,所以我拎 HK$10 萬 出黎睇下佢 5 年後會搞到 D 乜出黎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. US$1,307 乘 10 股即是 US$13,070,兌換成港元大約是 HK$10 萬左右。

      刪除
    3. 如果我有本,我都會買入更多TSLA,哈。

      刪除
  20. 雲地兄,想請教一下,科技股、新經濟股的確係大勢所趨,但現時好似有點大家都開始貪婪了,我也想買美股科技股,但覺得估值過高,請問雲地兄怎樣定立買入時機? 或是如文中所言: "只要我有閒錢,股價又下跌(特別是那幾隻美股),我就會繼續買入。" 有點像自行製造月供/季供的平均成本法? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的方法不像月供那樣,因為不是定時的,只是普通的逢低增持。例如之前 Facebook 大跌 8% 時,我就曾經增持。如果沒有再跌,或者我的取態沒變的話,就不會有那麼大意欲再買。

      至於估值方面,我同樣會留意,不過由於我認為全球人類生態已經變了,所以我會由大至小的角度去考慮,即是先評估未來人類生活模式,然後行業前景,最後就是個別公司的發展方針。這些都是只靠估值看不出來,卻能左右投資成敗的重要因素。因此,我會在自己能接受的股價範圍內買入。

      刪除
    2. 了解。多謝雲地兄解答~!!

      刪除
  21. 9988都追落後了
    Well Done

    回覆刪除
    回覆
    1. 這幾天都很大成交,不知道會否是牛市的開始。

      刪除
    2. 其實都係升幾個 %,不算特別多。

      刪除
  22. 雲地兄想請教一下你月供ARKK的做法是每個月定一日入固定金額的錢還是入固定股數?那是不是不論價格多貴定入貨的那天一入市都即刻衝入買?謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該是固定金額。我預計在月尾美股業績期時不問價買入。

      刪除
  23. 好成功的轉型
    雖然我知道你貼倉唔係為左俾人跟你買
    但我真係心諗,跟你買真係無乜錯

    不過現在每一隻新經濟股都好貴
    我覺得高處不勝寒
    始終沒有勇氣買入,只好靜待回調再考慮跟隊

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝師兄。其實我自己依家 ge 買賣同以前有好大分別,所以都掙扎左好耐。不過呢次我決定相信自己 ge 投資觸覺,將目光放遠少少,唔再拘泥於以前的版塊。希望可以有更好回報啦😭

      刪除
  24. 請問雲地兄,Arkk同QQQ嘅管理費系5系已經包埋系股價度?

    回覆刪除

歡迎大家留言,一起邁向財務自由 :D

WFU WFU