2014年6月15日 星期日

《「人生贏家」VS「無業廢物」》

剛剛在投機論壇其中一個POST看到一個調查,所以就轉載過來分享一下看法:

原POST內容:

「你寧願
1)月入4萬,用一半,洗一半,一年有22萬淨,二十年後有400萬。過中產生活,人地眼中係中層高收人士。定
2)依家有400萬,一年收20萬股息,謹夠糊口,二十年後無增長,有400萬,俾人睇少係無業者。

兩者異同
異) 前者係人生積極者,現充,人生贏家。女人眼中旬盤
後者係宅,只有空氣朋友,女人眼中廢物


同)1同2都係每月可以用2萬左右,1比2多少少,但同時多返食飯交通支出,兩人二十年後都係400萬。注意前者係旬盤,條件係單身,因為媾女的話支出會大過2萬,導致20年後無400萬。所以兩者都只可以單身。」

-------------------------------------------------------------------------------

其實本來這個調查沒有什麼新意和可讀性 (坦白說有點幼稚),不過對於發帖者形容 1) 和 2) 這兩類人士所用的字眼,我不禁有點驚訝,因為這或多或少代表了發帖人自身的看法。

再看完POST內的回覆,我腦裏更加肯定自己的想法:

「不要和我爭!我絕對願意成為這些人眼中的「廢物」!」

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,一起邁向財務自由 :D

WFU WFU